Hulp bij storingen

Wordt er geen opbrengst weergegeven? Dat is vervelend. Gelukkig is het probleem in de meeste gevallen eenvoudig te verhelpen. Door de SolarEdge omvormer te resetten of het systeem opnieuw te verbinden met het Wifi netwerk kunt u het probleem vaak zelf verhelpen. Hiernaast vindt u stappen die u zelf kunt doorlopen om het probleem te verhelpen.

Zonnepanelen-Hulsberg meterkast 1.jpg

Resetten

In de meeste gevallen zit het probleem in de internetverbinding. Het herstellen van deze verbinding kan door de omvormer te resetten.

Herstellen verbinding

Is de verbinding niet hersteld nadat de omvormer opnieuw is opgestart? Dan kunt u proberen  de omvormer opnieuw te verbinden met het Wifi netwerk of de router.

Foutcode?

Staat er een foutcode op het display van de SolarEdge omvormer? Noteer deze code dan en herstart de omvormer volgens deze instructies.

Probeer eerst dit

En erna deze stap

Blijft de foutcode terugkomen?

Neem dan contact met ons op via: 043-608 0377 of meld de stroring via email: info@pheijnens.nl

Wilt u de app voor uw SolarEdge omvormer downloaden?

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.solaredge.homeowner

IOS: https://apps.apple.com/us/app/mysolaredge/id1473952773

Valt de aardplekschakelaar van de zonnepanelen vaak uit?

Neem dan contact met ons op via: 043-608 0377 of meld de stroring via email: info@pheijnens.nl